طراحی داخلی و آموزش معماری

  • تهران همت غرب-بعد از بيمارستان تريتا-ورودي درياچه خليج فارس -ميدان درياچه-بلوار ميعاد غرب-خيابان حدادي-برج صدف
  • 09129241773
  • info@gharibengineer.ir
وركشاپ معماري داخلي
معماری داخلی
سالهاست كه معماران وظيفه زيباسازي نماي بيروني و داخلي ساختمان ها را دارند.مبحث معماري داخلي طي سالهاي اخير بسيار داغ شده است.در واقع،معماری داخلی با تمركز بر زيبايي و درهم آميزي هنر و علم فضای داخلی ساختمان های مختلف از قبيل خانه ها، ادارات و یا سایر فضاهای داخلی را بازسازی و قابل سكونت مي کند. افرادي كه در حال حاضر در اين رشته مشغول به تدريس هستند و يا به اين موضوعات علاقه مند مي باشند براي ورود به بازار كار علاوه بر يادگيري دورس دانشگاهي نياز به مهارت كافي نيز دارندو اینجاست که مبحث ورکشاپ معماری داخلی استارت می خورد .

طي چند سال گذشته، ورکشاپ هاي بسياري بر اساس دانشگاه های بین المللی و چکیده دروس کاربردی براي دواطلبان معماري داخلي در زمینه آموزش و آماده سازي جهت ورود به بازار کار برگزار شده است. هدف اين وركشاپ ها پر نمودن خلا مابین دانشگاه و بازار براي آموزش و خلق متخصصان حرفه ای آينده در اين رشته مي باشد. اگر دانشجوي معماري هستيد و  يا به معماري داخلي علاقه مند هستيد، در اين مقاله شما را بيشتر با مبحث حياتي  وركشاپ هاي معماري داخلي آشنا مي كنيم.

 یک معمار داخلی شوید با وركشاپ معماري داخلي

معماران داخلی كليد اصلي در ساخت و ساز و بازسازی محیط های داخلی مي باشند و با تخصص خود ساختار ساختمان ها را به يك فضای زندگی ایمن و قابل سکونت با گزينه هاي طراحي نوين (مانند نصب لوله کشی مناسب و سیستم الکتریکی)مبدل مي كنند.

معماران داخلي در آينده به مجموعه وسیعی از فرصت های شغلی از قبيل توسعه املاک و مستغلات، طراحی صحنه، برنامه ریزی شهری یا طراحی صنعتی مشغول به كار خواهند شد. اگر مي خواهيد معمار داخلي شويد،اولین قدم در برای شروع حرفه ای ، گرفتن مدرك و كسب مهارت هاي لازم از طريق وركشاپ معماري داخلی است.وركشاپ ها تضمین می کنند که آموزش و مهارت لازم جهت پياده سازي استانداردهای لازم جهت كار عملي در پروژه هاي ساختماني را دارا هستيد.

چطور در وركشاپ هاي معماري شركت كنيم؟

ورکشاپ و یا به زبان ساده‌تر كارگاه به رویدادهای کوتاه‌مدتی جهت رفع محدودیت‌های آموزش براي كسب تخصص و مهارت بيشتر گفته می‌شود. برگزاری یک ورکشاپ راه‌حل‌های خلاقانه به مخاطبان ارائه مي دهد و در پایان دوره با تكنيك هاي مناسب معماري،آشنايي با نحوه كار نرم افزاري معماري و ايجاد طرح هاي سه و دو بعدي آشنا خواهيد شد. طراحان داخلی مشتاق هستند براي رونق چشم انداز شغلي خود و برآورد كردن آرزوهاي شغلي خود مهارت های طراحی مورد نیاز را كسب كنند.وركشاپ معماري داخلي

اگر عاشق معماري داخلی و فضاهای زیبا هستید و به فكر شغلي در اين زمينه مي باشيد، شركت در وركشاپ ها بهترين گزينه براي شما مي باشد. طراحی داخلی هنر تبدیل فضاهای ساده به فضاهایی خلاقانه و کاربردی است. این رشته شامل طراحی انواع فضاها مانند هتل ها، مراکز خرید، مدارس، رستوران ها و … می باشد.بنابراين علاقه مندان به دکوراسیون داخلی بايد مهارت و اعتماد به نفس كافي داشته باشد. همچنين،مهارت های شما را براي راه اندازي تجارت خود بهبود مي دهد. همانطور كه مي دانيد،معماري، حرفه اي پرسود است و به شما امکان می دهد از جنبه خلاقانه و فكري خود برای زیباسازی فضاهاي داخلي استفاده کنید. در حقيقت،هدف وركشاپ ها تركيب سنت و نوآوری در یادگیری خلاق است،افراد این فرصت را دارند که از پیشکسوتان صنعت که نماینده شرکت‌ها و سازمان‌های معماري هستند یاد بگیرند.

آيا شركت در وركشاپ معماری داخلی فايده اي دارد؟

با شركت در وركشاپ ها دانشجويان مي توانند سبک شخصی خود را کشف کنند و طي چند روز بینشی عالی از دنیای دکوراسیون داخلی براي شغل آينده خود داشته باشند.بزرگ ترین کسب و کارهاي دنیا از ايده هاي كوچك نظير وركشاپ ها شروع کردند پس شما هم می تونین و هیچ وقت شک نکنید.ورکشاپ هایی که در حال حاضر برگزار مي شود ، عمومی از پایه بوده و برای بچه های معماری و هم برای کسانی که معماری نخواندن يا خانه دار هستند، دانشگاه نرفتند و حتی مدرکی ندارند ورکشاپ هایی كه همه مي توانند برای ورود به بازار کار از آنها بهره ببرند.

موفق شدن در معماری داخلی 

براي موفق شدن در معماري ، ورکشاپ ها گزينه عالي هستند،با اين حال،براي بسياري از دانشجويان سوال هست كه آيا آیا ورکشاپ های معماری برای دسته خاصی از مردم است؟ در جواب بايد گفت،می تونم بگم هم بله و هم خير.

به اين دليل كه معماری داخلی و دیزاین برای همه قشر و به ويژه افراد هنری مفيد و موفقيت آميز است.در هر صورت،افرادي كه مي خواهند صفر تا صد معماري را ياد بگيرند، بايد حتما در اين رشته تحصیلی درس بخوانند و فوت و فن هاي لازم را بلد باشند.

موضوعات ورکشاپ ها

ورکشاپ هایی که برگزار می شود بیش تر برای کسانی هست که بازار کار را بلد نیستند و نمی دانند از کجا شروع کنند. دنياي كار معماري و يادگيري آن دو دنياي متفاوت است و بلد بودن آن  چیزی که خیلی ها مشکل دارند مثلا مواردي از قبيل بازاریابی، شناخت متریال، قیمت متریال، نحوه متن قراردادهای طراحی و اجرایی، مراحل درست نصب کردن متریال.

خلاصه

معماران داخلی اطمینان حاصل می کنند که فضاهای داخلی که طراحی می کنند همیشه کاربردی، ایمن و زیبا برای ساختمان هاي متنوع از قبيل خانه ها، سوپرمارکت ها، شرکت ها، مراکز خرید، کافی شاپ ها و رستوران ها مي باشد.به عنوان معمار داخلی، آنها همچنین می توانند رنگ، مواد، بافت، مبلمان، کفپوش، کاغذ دیواری، نور و سایر مواد را برای هر فضای داخلی یا ساختمان انتخاب کنند. این نشان دهنده اهمیت معماري داخلی است.بنابراين اگر مهارت كافي براي برآورده كردن انتظارات مشتريان نداشته باشيد،شكست كسبب و كار شما قطعي است.

مشاوره و راه حل نهایی را می توانید از خانم مهندس مهرناز غریب بگیرید

معماری-اشتراک-تصویر
خبرنامه
عضو شوید تا جدیدترین سمینارها و ورکشاپ با خبر شوید
[mc4wp_form id="775"]